Лютневий Вертеп у Ризі

12 лютого, близько дев’ятої години ранку група пластунів зі станиць Львів та Ужгород прибула у столицю Латвії – Ригу. У ці дні саме тут триває тиждень української культури. На цей фестиваль, щоб представити український вертеп, нас люб’язно запросив український центр молоді та дітей Латвії.

* * *

13 лютого, у понеділок, українські пластуни мали ще один виступ з вертепом – в офісному центрі одного зі спонсорів українського фестивалю в Ризі. Як повідомляє ст.пл. Володимир Токач, ЦМ, на пластовий вертеп прийшло подивитися близько тридцяти працівників, серед яких були також і українці:

Саме тут триває тиждень різних “українських атракцій” і ось одна з них – то наш виступ, який відбувася за сприяння одного українця зі Львова, який працює в цій айті компанії, –

повідомив Володимир.

Після приїзду нас гостинно зустріли на місці нашого перебування, у хостелі Tiger. Також, ми мали сніданок у чудово стилізованому українському закладі Дніпро. Поївши та випивши гарячого чаю ми подалися у зал Малої Гільдії для проведення репетиції.

Принагідно можу сказати, що зал Малої Гільдії у Ризі сам по собі як витвір мистецтва. А зал виступу має прекрасну акустику і дуже великий простір. Наші діти зараз активно репетирують. Попереду виступ перед представниками чималої громади українців Латвії.

Зрештою, після кількох репетицій прийшов час виступити. Почавши з традиційного “Добрий вечір, Тобі…” і до самого завершення виступу пластуни зачарували гостей свята – латвійців, литовців та естонців, що прибули на дійство. Виступ справив враження на усіх гостей, що можна винести з їх захоплених оплесків після завершення вертепу.

Під завершення програми ми провели гру для присутніх, чим викликали чимало позитивних емоцій у гостей. Також зробили фото до проекту 100 проектів до 100 річчя Пласту.

Після виступу ми подалися на обід, де нас частували гарячим супчиком та смачними тєфтєлями. Після ситного обіду ми, з приємною втомою, повернулися в хостел.

13 лютого 2012

У понеділок вранці, після сніданку, ми пішли гуляти містом. Екскурсію нам проводив місцевий активіст – друг Артем. З його слів ми дізналися про найбільш визначні пам`ятки архітектури Риги, сакральні будівлі, культурні центри та інші пам`ятки міста. Додаємо більше фотографій – це той випадок, коли краще подвитися, ніж почитати.

У планах: увечері самостійні прогулянки старим містом.

Як і планувалося, ввечері цього ж дня ми мали самостійну прогулянку вечірньою Ригою. Також не оминули різні сувенірні крамнички, щоб привезти собі на згадку речі з символами Риги.

14 лютого 2012

У вівторок після сніданку ми відвідали музей історії та мореплавства Латвії.

Нам провели захопливу екскурсію історичними епохами Латвії з інтерактивними елементами. Від самих початків і до найближчого минулого Латвії та Риги зокрема ми дізналися з представлених експонатів та розповідей екскурсовода. Невеличку частину ви можете переглянути на фото в кінці галереї.

Після завершення екскурсії ми зібрали речі та попрощалися з нашими Латвійськими друзями, сіли в автобус і попрямували в Україну.

15 лютого 2012

О 8.00 ми прибули у Львів. О 12.30 в Ужгород.